fbpx

järjestää nyt koulutuksen:

Vaikuttajamarkkinoinnilla tulosta – lainsäädäntö ja käytännön toteutus haltuun (1 pv)

Opi välttämään vaikuttajamarkkinoinnin juridiset karikot ja suunnittelemaan tehokkaita kampanjoita!

Vaikuttajien avulla – oli vaikuttajasi sitten bloggareita, tubettajia, brändilähettiläitä tai omia työntekijöitäsi – tavoitat tehokkaasti yritykselle tärkeät kohderyhmät; kunhan tiedät mitä voi tehdä ja miten kannattaa toimia!

Hyvin suunniteltuna ja toteutettuna vaikuttajamarkkinointiin investointi on todella kannattavaa.

Tässä koulutuksessa käymme läpi oleelliset asiat lainsäädännön kannalta sekä pureudumme hyvän vaikuttajamarkkinoinnin toteutuksiin sekä teorian, esimerkkien että harjoitteiden avulla. Emme lupaa oikotietä onneen, mutta varmasti sen verran hyvää oppia, että koulutus tulee moninkertaisena investointina takaisin – ainakin monen mahdollisen kalliin virheen välttämisen muodossa.


Kenelle

Tämä koulutus on sinulle, viestinnän ja markkinoinnin ammattilainen, joka haluat vahvistaa yrityskuvaasi tai brändiäsi vaikuttajamarkkinoinnin avulla tehokkaasti ja suunnitelmallisesti, mutta haluat varmistaa, ettet kompastu heti alkumetreillä.


Hyödyt

Opit rakentamaan tehokkaita vaikuttajamarkkinoinnin kampanjoita sekä välttämään ne tyypillisimmät karikot sekä lainsäädännön että maineenhallinnan kannalta. Käytännön hyvät ja huonot esimerkit sekä valmiit ohjeistukset tekevät oman vaikuttajamarkkinointikampanjoiden rakentamisesta monta kertaa helpompaa ja tuloksellisempaa.


Kouluttajat

Pinja Lehtman on digitaalisen markkinoinnin ammattilainen yli 10 vuoden kokemuksella.

Pinja toimii Grapevinessa digimarkkinoinnin asiantuntijana sekä vastaa koulutusten kokonaissuunnittelusta ja uusasiakkaista. Pitkä kokemus kummaltakin puolella pöytää auttaa näkemään asioita isommassa perspektiivissä.

Erityisen tärkeänä Pinja pitää sitä, että nykyajan dynaamisessa bisneksessä digimarkkinointi ja sosiaalinen media nähdään liiketoimintaa kehittäessä strategisena välineenä, mahdollisuutena nopeasti reagoida olemassa olevaan ympäristöön – muistaen toki suunnitelmallisuus.

VT Nea Welling toimii tällä hetkellä Senior Legal Counselina Fondia Oyj:ssä. Welling on erikoistunut markkinointi- ja somejuridiikkaan, ja hän myös bloggaa ja kouluttaa aktiivisesti someen ja markkinointiin liittyvistä ajankohtaisista aiheista.


Ohjelma

8.30 Ilmoittautuminen, aineiston jako ja aamukahvi

9.00 Koulutus alkaa

Vaikuttajamarkkinointiin liittyvä lainsäädäntö

  • Vaikuttajamarkkinoinnin keskeisimmät säädökset
  • Mitä tarkoitetaan markkinoinnin sopimattomuudella ja piilomainonnalla somemaailmassa?
  • Oikeat kaupallisen yhteistyön merkintätavat

Tauko

  • Yhteistyösopimukset vaikuttajien kanssa
  • Kilpailut ja arvonnat Instagramissa ja Facebookissa
  • Henkilöstön sosiaalisen median käytön ohjeistus – työntekijät yhtiön brändilähettiläinä klo

12.00 Lounas

12.45  Koulutus jatkuu

Tehokkaan vaikuttajamarkkinoinnin toteutus

  • Vaikuttajamarkkinoinnin monet muodot – mikrosta makroon
  • Maineenhallinta ja vaikuttajamarkkinointi – mitä voin hallita / mitä en?

14.15 Kahvitauko

  • Miten rakennan hyvän vaikuttajamarkkinointikampanjan?
  • Työntekijälähettilyysohjelman rakentaminen – työntekijät yrityksen voimavarana ja brändinrakentajana

16.00 Koulutus päättyy


Koulutuspaikka: Radisson Blu Royal Hotel, Runeberginkatu 2, Helsinki

Ajankohta: 24.10.2018

Osallistumismaksu: 597 euroa (+ alv 24 %). Sisältää materiaalin sekä tarjoilun.

Alennukset: Kaksi tai useampi samasta organisaatiosta 557 euroa/hlö


Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.

 

Go to Top