fbpx

järjestää nyt koulutuksen:

TikTok julkiselle toimijalle (2,5 h)

Organisaatioiden sosiaalisen median viestinnän kehittäminen on avainroolissa vaikuttavuuden lisäämisessä.

TikTok on noussut paikon ohi Instagramin, ja käyttäjämäärät ovat huimassa kasvussa Suomessa ja muualla. TikTok on ennen kaikkea sosiaalisen median videopalvelu, joka innostaa nyt myös aikuisia.

Miten TikTokissa tuotetaan lyhyitä videoklippejä ja miten nousta kansainväliseksi viraaliksi?
Palvelu mahdollistaa käyttäjilleen videoiden luomisen TikTokin omalla editorilla ja niiden julkaisemisen sekä toisten käyttäjien videoiden katselemisen.

Pidä yllä organisaation omaa TikTok kanavaa – saavuta huimia katselumääriä
Yritysten on hyvä ottaa huomioon TikTokin merkitys nykymaailmassa ja miettiä mahdollisuuksia saavuttaa suurempia katselumääriä kuin muissa sosiaalisen median alustoissa.

Kuinka valita ja tehdä TikTok videoita oikealle kohderyhmälle, mitä sisältöjä ja julkaisemisen keinot?
Koulutuksessa opit myös TikTok somestrategiaa, sisältösuunnittelua ja TikTok kanavan hallintaa.
Miten tekemistä mitataan ja hyödynnetään TikTokkia organisaation käytössä.
Minkälaisia sidosryhmiä tavoitetaan?

Koulutus sisältää esimerkkejä TikTok kanavaan viestimisestä.
Tässä koulutuksessa opit tekemään TikTokia ja analysoimaan tekemisen tuloksia. TikTok haastaa Instagramin, ja sen nopeatempoisuus, mutkattomuus, huumori ja rohkeus ovat osa sen vetovoimaa. Onko TikTok jo ohittanut Instagramin paikoin?


Kenelle
Koulutus on tarkoitettu kaikille sosiaalisessa mediassa viestiville, esimiehille ja päättäjille, kehittämisen parissa toimiville, markkinoinnille ja myynnille, asiantuntijoille. Kuntasektorilla toimivat ja muut julkisen sektorin parissa toimivat.


KouluttajaJarkko Koivuniemi, taloushallinnon arkistointi
Tieto- ja teknologia-asiantuntija Jarkko Koivuniemi on kokenut ja suosittu kouluttaja. Hän on kouluttanut vuodesta 1990 lähtien tieto- ja teknologia-aiheita sekä toiminnan kehittämistä. Jarkko Koivuniemellä on laaja-alainen kokemus eri sektoreilla, toimialoilla ja osaamistasoilla: yrityssektori, julkinen sektori, kolmas sektori. Paljon valmennuksia julkisoikeudellisille toimijoille, eri kokoisille yrityksille ja järjestöille.

Palautetta aiemmista koulutuksista:
– ”Esimerkit olivat hyviä, ja tarjosivat näkökulmia tekoälyn soveltamiseen taloushallinnossa ja muualla.”
– ”Haluaisin ehdottomasti lisää juuri tämän tyyppistä koulutusta tai jatkoa tälle, mielellään myös samalta kouluttajalta.”
– ”Kouluttaja hyvä ja todella asiantunteva. Reagoi kuulijoiden kysymyksiin nopeasti.”
– ”Oli hyvä, ettet käyttänyt prompteissa liian siistittyä kieltä. Se toi esiin, miten joustava ChatGPT:n kielimalli on.”
– ”Erittäin ajankohtainen ja mielenkiintoinen aihe ja erinomainen kouluttaja.”


Aikataulu

12.45 Linjat aukeavat, yhteyksien tarkistus
13.00 Koulutus alkaa
15.30 Koulutus päättyy

Ohjelma 

TikTok lyhyesti, minkälainen kanava?

  • Kohderyhmät, käyttäjämäärät

Ilmiöt, mikä suosittua?
TikTok yritysten ja organisaatioiden näkökulmasta

  • Strategia ja tavoitteet

Kenelle ja kuinka organisaatio voi viestiä TikTokissa?
TikTokin mahdollisuudet organisaatiolle 

  • Sisällön suunnittelu
  • Analysointi ja mittaaminen

Mitä otettava huomioon sisällön suunnittelussa?

  • Sisältötyypit ja videot
  • Sitouttaminen ja konversiot

Kanavan tarjoamat työkalut ja muut työkalut
Maksettu mainonta, tarvitaanko?

Esimerkkejä


Koulutuspaikka:
Tämä koulutus toteutetaan Zoom-webinaarina, joka toimii etävalmennuksena mukavasti. Voit kysyä ja kommentoida chatissa.

Ajankohta:
perjantaina 28.6.2024 klo 13.00 – 15.30

Osallistumismaksu:
397 euroa 
/ hlö (+ alv 24%). Hintaan sisältyy sähköinen koulutusmateriaali.

Ryhmäetuhinnat: 
samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 357 euroa / hlö (+ alv 24%),
kolme tai useampi osallistujaa: 297 euroa / hlö (+ alv 24%).

Laskutus tapahtuu, kun koulutuksen toteutuminen varmistuu.

Bonus:
Esteen sattuessa saat käyttöösi koulutuksen tallenteen kahden viikon ajaksi koulutuksen jälkeen!

Myös tiimi- sekä yritys- ja organisaatiokohtaisena, pyydä tarjous!


Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Jos osallistuminen perutaan myöhemmin kuin 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua, veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle.


Palaute aikaisemmista koulutuksista:

– ”Todella mielenkiintoinen ja ajankohtainen aihe. Kiitos Jarkolle asian avaamisesta ja konkreettisista esimerkeistä!”

– ”Koulutus oli mielenkiintoinen ja siitä sai vinkkejä omiin työtehtäviin jatkossa. Kouluttaja oli selkeä.”

– ”Webinaari toimi moitteettomasti ja kouluttajan asiantuntemus oli loistava”

(4.8)

ILMOITTAUTUMINEN

(Toimi heti - paikkoja rajoitetusti!)


Kyllä, ilmoittaudun TikTok julkiselle toimijalle (2,5 h) -koulutukseen 28.06.2024, Etäkoulutus
Hlö(ä)

 

Go to Top