Mikä on suomalaisen asiakaspalvelun suurin ongelma?

Antti Nevalainen

Kouluttajamme ja valmentajamme Antti Nevalainen kertoi Lappeenrannan Uutisissa asiakaspalvelun tärkeydestä.

Mikä on asiakaspalvelussa tärkeää?

Avainasemassa ovat asiakkaasta välittäminen, huomioiminen ja ystävällisyys.

Miellyttävän asiakaspalvelun eteen ei vielä tehdä Nevalaisen mukaan tarpeeksi töitä. Asiakaspalveluhenkilökuntaa tulee arvostaa ja kouluttaa.

Eventiumin seuraava Taitava asiakaspalvelija -koulutus on 29.1.2019 Helsingissä.

Lisätietoja koulutuksesta löydät täältä. Viimeksi koulutus oli täynnä, varaa paikkasi nyt.

Tule kuuntelemaan, mitä taitoja ja ominaisuuksia työstämällä sinusta tai sinun suojateistasi tulee aina vain parempia asiakaspalvelijoita. Seminaari toimii hyvänä tarkastuslistana nykyiselle asiakaspalvelukunnollesi!

Lappeenrannan Uutisten koko artikkeli on luettavissa täältä.

2018-11-15T10:26:38+00:00 marraskuu 15th, 2018|Tags: |