fbpx

järjestää nyt koulutuksen:

Uusi: SUURET kaupat Teamsin avulla – asiakkuus keskiössä (90 min)

Uusi syventävä myyntijohdon valmennus: SUURET kaupat Teamsin avulla – asiakkuus keskiössä! 

Näin johdat asiakkuuksiasi virtuaalisesti ja tehostat myyntiprosessiasi.

Ole moderni asiakkuuksien haltija! Uusia näkökulmia ja oivalluksia!

Asiakkuudenhallinnan moderni aikakausi – keinot ja taktiikat.

Nyt on aika syventää asiakkuudenhallintaa ja myyntiä hyödyntäen konkreettisia työkaluja kuten Teamsiä.

Tunnistatko sinä työnkuvastasi tilanteet, joissa olisi selkeä lisämyynnin paikka aktiivisemman asiakkuudenhoidon avulla?
– Tilanteet, joissa sinun tulisi systematisoida omaa asiakkuudenhallintaa hyödyntäen virtuaalisia kohtaamispisteitäsi asiakkaasi kanssa?
– Tilanteet, joissa juuri sinä voisit tehostaa ajankäyttöäsi ja tiedostaa vuosikellosta paremmin ne hetket, jolloin on syytä laittaa lisämyyntihousut itsevarmasti jalkaan?
– Tilanteet, joissa asiakkaan vastinparit kuuntelevat korvat kohdistuvat yksinomaan sinuun?
– Tilanteet, joissa Teamsin avulla voit varmistaa asiakaspidon ja -tyytyväisyyden?

UUTUUTENA fokus teemoissa: 
1. Asiakkuuksien moderni johtaminen
2. Liidigenerointi ja buukkareiden hyödyntäminen osana myyntiprosessia
3. Alkupeli: vuoropuhelun ennakkokysymykset
4. Sosiaalinen myynti osana vuosikelloa

Näitä tilanteita on vuosittain kymmeniä – huomaatko sinä niitä? Oletko sinä asiakkaallesi A-toimittajakumppani?
Asiakas laittaa sinulle kontaktipyynnön, kysyy kysymyksen sähköpostissa tai törmäätte sattumoisin kadulla. Hoidatko nämä rutiinilla vai ajatteletko systemaattisemmin?

Stop myynti – pysähdy hoitamaan asiakastasi!


Kenelle
Myynti ja markkinointi, liiketoiminta ja johto

Oletko sinä se, joka tuet ja teet asiakkuudenhallintaa sekä myyntiä niin kasvotusten kuin virtuaalisesti organisaatiossasi? Tässä koulutuksessa syvennymme asiakkuudenhallintaan hyödyntäen moderneja työvälineitä ja tekniikoita, sinun työnkuvasi näkökulmasta – juuri tässä ajassa!


Hyödyt
– Saat haltuusi asiakkuudenhallinnan uuden aikakauden – vinkit, keinot ja taktiikat.
– Opit tunnistamaan roolisi aktiivisena asiakkuuksien kapteenina tai asiakkuustiimin tukena.

Kalenteri täynnä? Priorisoi! Esteen sattuessa saat tallenteen käyttöösi. Tämä aika sinun kannattaa ottaa itsellesi – juuri nyt!


Kouluttaja Mika D. Rubanovitch, suuret kaupat Teamsin avulla -kouluttaja
Mika D. Rubanovitsch on suomalainen tietokirjailija, yritysvalmentaja ja liikkeenjohdon konsultti.
Johtamisen ja myynnin kehittämisen, kasvattamisen ja valmentamisen kumppani, asiantuntija ja kouluttaja. Ruba on kirjoittanut 11 menestyskirjaa ja on yksi johtamisen ja myynnin johtamisen suosituimmista kouluttajista. Hän kirjoittaa 12. kirjaa myynnin psykologiasta.
Ruba on Suomen johtava myyntivalmentaja, menestynein myyntikirjailija ja kokenut webinaarikouluttaja.

Sanottua Rubasta kouluttajana:
– ”Selkeästi myynnin ammattilainen, joka tiesi aiheensa. Esitystyyli piti otteessaan alusta loppuun asti.”
– ”Hyviä vinkkejä, miten säästää asiakkaan ja meidän kallisarvoista aikaa tehostamalla tapaamisten sunnittelua esim ennakkokysymyksillä”
– ”Inspiroiva, paljon työkaluja omaan tekemiseen. Hyvin otettiin osallistujat mukaan koulutukseen iso kiitos myös siitä!”
– ”Tämä suosittelu kohta on ihan loistava, mielellään suosittelen Rubaa ja aihe on kovin ajankohtainen.”
– ”Selkeä ja toimintatapa muutoksia tarjoava. Teams ollut käytössä yli kaksi vuotta, mutta nyt sain ensimmäisen hyvän koulutuksen palaverin järjestämiseen jne… Tyytyväinen olen koulutuksen antiin.”
– ”Erittäin silmiä avaava sessio, jossa huomio oli myyntiprosessissa, eikä IT kikkailussa.
Varmasti tulemme hyödyntämään saatuja oppeja.”
– ”Hyvä iskevä rytmi ja esitystapa. Myös kokemus aiheesta aistittavissa. Tykännyt myös kirjoista. Myös siitä huonosti myyneestä :)”
– ”Hyvä tyyli, asiantuntemusta ilman itsekorostusta. Sopivan herättelevä.”
– ”Kokemus ja asiantuntijuus huokui esittäjästä. Tyyli erittäin mielyttävä ja toimiva mielestäni.”

Nyt sinulla mahdollisuus kuulla tämän hetken kriittisimmät ja tärkeimmät ydinasiat myynnistä ja myynnin johtamisesta – reilussa tunnissa!

Aiemman koulutuksen NPS-arvo 91!


Tämä etäkoulutus toteutetaan Teamsilla, joka toimii etävalmennuksena mukavasti. Voit kysyä ja kommentoida päivän aikana. Saat lisätietoa Osallistumisohjeessa, joka lähetetään sinulle sähköpostitse ennen koulutusta.


Ohjelma

Uusi syventävä myyntijohdon valmennus: SUURET kaupat Teamsin avulla

9.45 Yhteyksien ja tekniikan tarkistus
10.00 Koulutus alkaa

Fokus teemoissa: 
1. Asiakkuuksien moderni johtaminen
2. Liidigenerointi ja buukkareiden hyödyntäminen osana myyntiprosessia
3. Alkupeli: vuoropuhelun ennakkokysymykset
4. Sosiaalinen myynti osana vuosikelloa

5. Peruskurssista tiivis koonti / valitut palat!

  1.  Perinteinen vs. digitaalinen asiakaskohtaaminen
  2.  Osto- ja myyntiprosessi
  3.  Etäneuvottelun eteneminen eli verkkoneuvottelun kulku
  4.  Liidien kvalifiointi, esikarsinta
  5.  Valmistautuminen ja vuoropuhelu
  6.  Agendan käyttö ja ennakkokysymykset sekä aineiston hyödyntäminen ennen laatukohtaamista
  7.  Tilanne ja tarvekartoituksen ero
  8.  Faktat ja oikeat kysymykset
  9.  Päätös etenemisestä
  10.  Oikeiden päättäjien löytäminen ja vakuuttaminen
  11.  Sosiaalinen myynti

12. Toimintasuunnitelma
11.30 Koulutus päättyy


Koulutuspaikka:
Verkkovalmennus Teamsilla

Ajankohta:
Tiistaina 18.4.2023 klo 10.00 – 11.30

Osallistumismaksu:
227 euroa / hlö (+ alv 24%). Valmennukseen sisältyy sähköinen koulutusmateriaali sekä tallenne, joka on koulutuksen jälkeen kahden viikon ajan osallistujien katsottavissa.
Ryhmäetuhinta:
197 euroa / hlö + alv 24 % kun samasta organisaatiosta on kaksi osallistujaa,
177 euroa / hlö (+ alv 24%), kun samasta organisaatiosta on kolme tai useampi osallistujaa (+ alv 24%).


Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.

(4.9)

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.

 

Go to Top