fbpx

Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Taitava asiakaspalvelija (2,5 h)

Toimi nopeasti ja varaa ajoissa paikkasi suosittuun Taitava asiakaspalvelija -valmennukseen! 

Asiakaspalvelussa tarvitset hyviä ihmissuhdetaitoja, jotka auttavat välttämään turhaa ahdistusta. Kaikki tarvittavat palvelutaidot ovat opittavissa!

Taitava asiakaspalvelija -valmennus toimii hyvänä tarkistuslistana nykyiselle asiakaspalvelukunnollesi
– Onko asiakas aina oikeassa?
– Entä kun on huono päivä?
– Kun mikään ei riitä?
– Kun kertakaikkiaan vaan puuduttaa?
– Kyllä minä, mutta ne muut?
– Se asiakas, joka saa minut näkemään punaista?
– Kampanjamyynti alkaa, paniikki?

Oletko tyytyväinen nykytilaan, vai auttaisiko parempi asiakaspalaute lisäämään onnistumista?


Kenelle
– Asiakaspalvelutehtävissä toimiville
– Henkilökunnalle, yrittäjille, johtajille, esimiehille, henkilöstöstä vastaaville
– Ilahduttavasta asiakaspalvelusta haaveileville
– Yrityksille ja organisaatioille, joilla on tarve ja halu parantaa, energisoida sekä harjoitella hyviä asiakaspalvelutapoja


Hyödyt
Opit ratkaisevia käyttäytymistaitoja ja niiden soveltamista eri asiakaspalvelutilanteisiin
– Miten rakennat vahvan varannon sanapankkiin
– Saat eväät oppivaan asiakkaan kohtaamiseen
– Opit monia hyviä tapoja, jotka takuulla parantavat onnistumistasi asiakaspalvelussa

Opit välttämään yleisiä ärsytyksen aiheuttajia asiakaspalvelutilanteissa. Saat vinkkejä, kuinka käytät sosiaalista älykkyyttä asiakaskohtaamisten parantamiseen. Opit lisää hyvistä käytöstavoista ja huomaat, miten onnistumisen todennäköisyys kasvaa merkittävästi. Antin asiakaspalvelu-teesit auttavat sinua välttämään yleiset kompastuskivet.

Opit huomioimaan aivan uudella tavalla käytöstäsi, asennettasi, esiintymistapaasi ja muutostarpeita. Opit keinoja, joilla saat ihmiset pitämään sinusta enemmän. Tällä onkin sitten jo suuri vaikutus siihen, että asiakkaat haluavat asioida sinun kanssasi jatkossakin.

Taitava asiakaspalvelija -koulutuksen tärkein anti on saada mielesi avautumaan asiakaspalvelutyön tärkeimpien taitojen potentiaalin hyödyntämiseen. Pääset suuntaamaan polulle, jossa sinusta muovautuu parempi asiakaspalvelija ja neuvottelija. Siis sellainen kohteliaan kehtaava ja peloton, epämukavuusalueellakin viihtyvä, pidetty persoona.


Kouluttaja Valmentaja, esimies, toimitusjohtaja Antti Nevalainen, Valmento Oy Taitava asiakaspalvelija
Kouluttajana toimii valmentaja, esimies, toimitusjohtaja Antti Nevalainen, Valmento Oy.

Antti on valmentanut ihmisiä menestymään omassa myynti- ja johtamistyössään toistakymmentä vuotta. Taustalla on käytännön menestyksekästä kulttuurin luomista vuosikymmenien varrelta. Palveluliiketoiminnasta Antilla on kertynyt kokemusta jo 25 vuotta.

Kiitetty kouluttaja ja Menestyvä johtaja -kilpailussakin palkittu Antti kertoo:
Kehittämälläni konseptilla olen saanut aikaiseksi upeita tuloksia taloudellisesti, kulttuurillisesti ja sosiaalisen pääoman muodossa.

Antin periksiantamattomuudesta ja tahdonvoimasta kertoo hänen järjestelmällinen nousunsa Suomen mestariksi ja ennätyksen haltijaksi voimanostossa. Tulokset puhukoot puolestaan!

Palautetta aiemmista koulutuksista:
”Kaiken kaikkiaan asiantunteva esitys!”
”Hyviä konkreettisia työkaluja arkeen!”
”Koulutuksesta sai hyviä käytännönläheisiä esimerkkejä hyvään asiakaspalveluun.”
– ”Koulutus oli käytännön esimerkkien ansiosta selkeä ja helposti omaksuttava.”
– ”Koulutuksesta sai hyviä käytännönläheisiä esimerkkejä hyvään asiakaspalveluun.”
– ”Kiitokset Antti sinulle. Koska sinulla on omaa kokemusta rutkasti asiakaspalvetyöstä, niin tiedät mistä puhut.”
– ”Erittäin hyvä ja asiantunteva kouluttaja. Koulutus sujui annetussa aikataulussa.”
– ”Koulutan myös itse asiakaspalvelua. Sain paljon uusia lähestymisnäkökulmia. Koulutus oli pitkälti esimiehille suunnattu, itse opetan nuoria, osin kokemattomia juuri asenteeseen. Huomasin, että tärkeää on tuoda lisää mukaan myös esimiehenä toimimisen näkökulmaa enemmän. Monesti nuoret päätyvät esimiesasemaan nopeasti ja ilman koulutusta.”
– ”Paljon hyviä, valaisevia esimerkkejä. Sain myös runsaasti pedagogisia vinkkejä siihen, mitä itse voin luennoidessani asiakaspalvelusta tehdä toisin.”
– ”Kouluttajaa oli mukava kuunnella, sopivasti ”tarinaa” ja kalvojen asiaa sekoitettuna. Ei kuitenkaan lähtenyt laukalle tarinoiden osalta. Laittoi pohtimaan asioita ja omaa käytöstä sekä ajattelua.”
”Arkipäivän ongelmien ratkaisumalleja asiantuntevasti!”
”Kokemus huokuu. Vangitseva puhuja”
”Antoi ajattelemisen aihetta ja toi uskallusta omaan tekemiseen.”
”Hyvä ulosanti, mukava kuunnella.”
”Pidin Antin antamista esimerkeistä, jäivät hyvin mieleen.”
”Äärettömän miellyttävä ääni kuunnella, esitystapa innostava ja mukaansatempaava. Tämän pitäisi jokaisen päästä kokemaan!”
”Hyvä koulutus. Ajatuksia herättävä. Kiva kun käytännönläheisesti käytännön esimerkein luennoitsija kertoi asiaa.”
”Esimerkit oli loistavia, luento eteni sujuvasti ja mielenkiinto säilyi. Todella hyvä luennon pitäjä.”


OHJELMA

08.45 Yhteyksien tarkistus
09.00 Koulutus alkaa

Taitavampi asiakaspalvelija
– Hyvä filosofia on kaiken perusta
– Asenne kuljettaa
– Puhuminen on kaiken keskiössä
– Esitystyyli vaikuttaa

Tavat, jotka helpottavat kanssakäymistä
– Parhaita käytäntöjä
– Sudenkuopat

Ajankohtaisia arjen asiakaspalvelutilanteita
– Sparrausta
– Kysymyksiä ja vastauksia haastaviin tilanteisiin

Ratkaiseva tekijä

11.30 Tilaisuus päättyy

– Pidämme taukoja sopivissa kohdissa


Tämä etäkoulutus toteutetaan Zoomilla, joka toimii etävalmennuksena mukavasti. Pidämme taukoja riittävästi. Voit kysyä ja kommentoida päivän aikana. Saat lisätietoa Osallistumisohjeessa, joka lähetetään sinulle sähköpostitse ennen koulutusta.


Koulutuspaikka:
Etäkoulutus

Ajankohta: 
9.2.2023  klo 9.00 – 11.30 

HUOM. Early Bird – nopean ilmoittautujan etu:
– 100 euroa hinnasta pois, kun ilmoittaudut viimeistään 9.1.2023

Osallistumismaksu:
397 euroa 
/ hlö (+ alv 24%). Sisältää sähköisen materiaalin.

Ryhmäetuhinnat:
samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 357 euroa / hlö (+ alv 24%), kolme tai useampi osallistujaa: 297 euroa/ hlö (+ alv 24%)

Eventium koulutuspalvelut toteuttaa myös tiimi- ja organisaatiokohtaisia valmennuksia. Ota yhteyttä ja löydetään teille parhaat ratkaisut!


Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.


Palaute aikaisemmista koulutuksista:

"Kaiken kaikkiaan asiantunteva esitys!"

"Hyviä konkreettisia työkaluja arkeen!"

"Koulutuksesta sai hyviä käytännönläheisiä esimerkkejä hyvään asiakaspalveluun."

"Ehdottoman hyvää oli käytännönläheisyys/esimerkit."

"Hyvä koulutus. Ajatuksia herättävä. Kiva kun käytännönläheisesti käytännön esimerkein luennoitsija kertoi asiaa."

"Käytännön esimerkit konkretisoivat ja tuottivat omaan ajatteluun ja toimintaa todellisia toimintatapoja."

"Arkipäivän ongelmien ratkaisumalleja asiantuntevasti!"

"Kokemus huokuu. Vangitseva puhuja"

"Antoi ajattelemisen aihetta ja toi uskallusta omaan tekemiseen."

"Hyvä ulosanti, mukava kuunnella."

"Pidin Antin antamista esimerkeistä, jäivät hyvin mieleen."

"Äärettömän miellyttävä ääni kuunnella, esitystapa innostava ja mukaansatempaava. Tämän pitäisi jokaisen päästä kokemaan!"

Taitava asiakaspalvelija (2,5 h) (4.8)

ILMOITTAUTUMINEN

(Toimi heti - paikkoja rajoitetusti!)


Kyllä, ilmoittaudun Taitava asiakaspalvelija (2,5 h) -koulutukseen 09.02.2023, Etäkoulutus
Hlö(ä)