fbpx

järjestää nyt koulutuksen:

Palvelumuotoilun perusteet (1 pv)

Palvelumuotoilu luo kilpailuetua!

Palvelumuotoilulla kehitetään ja innovoidaan palveluita muotoilusta ammentavin periaattein ja menetelmin.

Palvelumuotoilun perusteet -koulutuksessa perehdyt palvelumuotoilun systemaattiseen ja asiakaskeskeisen tapaan kehittää uusia palveluita. Opit tunnistamaan asiakkaidesi kannalta tärkeimmät palveluiden kehittämiskohteet ja parantamaan asiakaskokemusta, olipa asiakkaasi sitten ulkoinen tai organisaation sisältä.


Kenelle

Koulutus sopii monipuoliselle osaajajoukolle sekä yksityisellä että julkisella sektorilla. Voit olla markkinoinnin ammattilainen tai rooliisi voi kuulua liiketoiminnan, asiakaskokemuksen tai palveluiden kehittäminen.


Hyödyt

Koulutus on intensiivinen tehopaketti, jossa käydään läpi koko palvelumuotoiluprosessi menetelmiä testaten.

  • Sinulla on kokonaiskuva palvelumuotoilusta ja sen mahdollisuuksista.
    Saat oivalluksia, miten Ideapakka - Palvelumuotoiluhyödyntää palvelumuotoilua omassa työssäsi ja yrityksessäsi
  • Olet perehtynyt palvelumuotoiluprosessiin ja opit sen keskeisiä menetelmiä ja toimintatapoja
  • Tiedät miten hankkia syvällistä asiakasymmärrystä kehittämisen perustaksi
  • Saat keinoja mallintaa asiakaspolkuja ja tunnistaa mahdollisuuksia asiakaskokemuksen kehittämiseen sekä valmiuksia konseptoida uusia palveluita
  • Sinulla on työkaluna Palvelumuotoilun Ideapakka

KouluttajaMervi

Mervi Rauhala, Palvelumuotoilija ja projektipäällikkö, Eficode

Mervi on monipuolinen palvelumuotoiluosaaja, joka toimii projektipäällikkönä Eficodella digitaalisen muutoksen ja palvelumuotoilun projekteissa. Ennen Eficodea hän on työskennellyt viestintätoimistossa vastaten palvelumuotoilun, asiakaskokemuksen sekä asiakaskeskeisen viestinnän kehittämisestä.

Mervi on käsikirjoittanut Palvelumuotoilun Ideapakan ja julkaissut bisneskirjan tarinankerronnasta. Koulutukseltaan Mervi on FM ja MBA Service Innovation & Design -maisteriohjelmasta. Kokeneena kouluttajana ja fasilitaattorina hän osaa vetää innostavia ja vaikuttavia koulutuksia.



Ohjelma

8.30 Ilmoittautuminen, aineiston jako ja aamukahvi

9.00 Koulutus alkaa

Palvelumuotoilu – mitä ja miksi?

  • Mitä palvelumuotoilu on ja mihin sitä voi hyödyntää? Palvelumuotoilun periaatteet
  • Palvelumuotoiluprosessi, palvelumuotoilun keskeiset työkalut ja menetelmät
  • Harjoituksia

Tauko

Asiakas ja palvelunkäyttäjä kehittämisen keskiöön

  • Ratkaisetko oikeaa ongelmaa? Parempia palveluita syvällisen asiakasymmärryksen ja empatian avulla
  • Laadullisia tutkimusmenetelmiä, joita palvelumuotoilussa käytetään
  • Työkaluja asiakasymmärryksen tiivistämiseen
  • Käytännön harjoituksia

11.30-12.15 Lounas

Ratkaisujen ideointi ja testaaminen

  • Huomioi asiakasarvo ja liiketoiminta-arvo. Tunnista parhaat ideat
  • Nopeat kokeilut ja prototyypit
  • Mallinna palvelua asiakaspolun ja Service Blueprintin avulla
  • Käytännön harjoituksia

14.00 Iltapäiväkahvi

Palvelun konseptoiminen

  • Arvolupauksen ja asiakashyötyjen mallintaminen
  • Liiketoimintamallin hahmottelu
  • Käytännön harjoituksia

16.00 Koulutus päättyy


Koulutuspaikka: Radisson Blu Plaza Hotel, Mikonkatu 23, Helsinki

Ajankohta: 28.11.2019

Osallistumismaksu: 697 euroa (+ alv 24%). Sisältää materiaalin ja tarjoilun. Koulutukseen osallistuneet saavat myös todistuksen.

Ryhmäetuhinnat: samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 657 euroa / hlö (+ alv 24%), kolme tai useampi osallistujaa: 597 euroa / hlö (+ alv 24%)

Bonus: Palvelumuotoilun Ideapakka (arvo 70 €)

Early bird -etu! Ilmoittaudu 14.11.2019 mennessä, saat vapaavalintaisen webinaaritallenteen (arvo 97 euroa).  Saat WebAkatemian lahjalinkin sähköpostiisi ennen koulutusta.


Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.


Palaute aikaisemmista koulutuksista:

"Sain perustiedot ja ymmärryksen palvelumuotoiluun."

"Kirjasin 10 konkreettista asiaa, joita voin työssäni heti lähteä käyttämään!"

"Hienoja toimintamalleja liiketoiminnan ja palvelun kehittämiseen!"

"Napakka paketti palvelumuotoilusta! Antoi paljon ideoita ja jatkotyöstettävää."

(4.9)

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.

 

Go to Top