fbpx

järjestää nyt koulutuksen:

Myyntivalmennus – neuvottelutaidot teräkuntoon (1/2 pv)

Mitä pitää tehdä, jotta saat kaupan pysymään käynnissä. Kun asiakas sanoo ei?

Myyntityössä ilmenee tärkeitä tulkinnan hetkiä ja hiljaisia vihjeitä, jolloin tulee osata toimia!

Myyntityössä myyjälle sanotaan usein ei. Niin se vain on. Vai onko? Siis niitä hetkiä, jolloin suljetaan etäyhteydet ja kone tai pakataan esitteet laukkuun ja jatketaan seuraavaan tapaamiseen, vaikka kaupalle olisi ollut vielä mahdollisuuksia? Mitä jos olisi keino tulkita, että mitä se ”Ei” oikeasti tarkoittaa?

Asiakkaan vihjeistä tulee ottaa kiinni! 

  • Asiakkaan haluttomuus ostaa johtuu usein jostakin perustekijästä.
  • Asiakas pitää saada uudelleen arvioimaan edellistä päätöstään.
  • Suostuttelun kehä murtaa vastustusta pala palalta, kohti ”Kyllä”.
  • Edistynyt myynti käy kohti kauppaa perinteisen ”tuputus” myynnin yläpuolella.

Tässä valmennuksessa opit rakentamaan tehokkaan tavan

  • samaistua asiakkaan tarpeisiin,
  • vastaamalla vaikeisiin kysymyksiin oikein
  • ja kääntämään vastustuksen kaipaukseksi.

Kenelle

Myyjille, asiakaspäälliköille, neuvottelijoille, tuloksen tekijöille, asiakasrajapinnan avainhenkilöille


Mitä saat

  • Tässä valmennuksessa saat uusia ratkaisumalleja ja ajatuksia myyntityöstä.
  • Parempaa katetta sinne myyntipankkiin.
  • Lisäät onnistumisia, joilla nouset rankinglistoilla seuraavalle tasolle.
  • Tämän valmennuksen jälkeen vaikeista myyntitilanteista tulee helpompia.

Tässä valmennuksessa opit prosessin, jolla pidät ajatuksesi kurissa ja pysyt tilanteen päällä.


Kouluttaja Antti Nevalainen, valmentaja ja toimitusjohtaja

Kouluttajana toimii valmentaja, toimitusjohtaja Antti Nevalainen, Valmento Oy.

Antilla on jo 25 vuoden kokemus palveluliiketoiminnasta. Hän on valmentanut ihmisiä menestymään omassa myynti- ja johtamistyössään toistakymmentä vuotta. Taustalla on käytännön menestyksekästä kulttuurin luomista vuosikymmenien varrelta.

Menestyvä johtaja -kilpailussa palkittu Antti kertoo:

Asiakaspalvelulla voit erottautua kilpailutilanteessa. Tule mukaan kuulemaan, mitä taitoja ja ominaisuuksia työstämällä sinusta tai sinun suojateistasi tulee aina vain parempia myyjiä ja  asiakaspalvelijoita!


Etätyöskentelystä

Koulutus on tiivis tietopaketti sekä interaktiivinen koulutus, joten voit myös kysyä ja voimme keskustella, kuten lähivalmennuksissakin.

Koulutus toteutetaan Zoomilla. Saat lisätietoa Osallistumisohjeessa, joka lähetetään sinulle sähköpostitse ennen koulutusta!


OHJELMA

09.00 Koulutus alkaa 

Neuvottelutaidot teräkuntoon

  • Myyntivalmennus onnistuneeseen kaupantekoon
  • Klousaus etänä ja lähellä – mistä on kyse

Suostuttelun kehä

  • Alkoiko asiakkaan vastustus itsestäsi
  • Samaistumisen tasolla on väliä
  • Tarpeista löytyy halu
  • Etsimiskysymykset
  • Alenna vastustusta esittelysi aikana
  • Kysy kaupanteon kysymyksiä

Kun ostajaehdokas sanoo ”Ei”

  • Uuden yhteyden luominen
  • Tarkentavat kysymykset
  • Ratkaisun tarjoaminen
  • Avainhetki on kaupan pyytäminen
  • Asiakkaan kanssa neuvottelu

Kun ostajaehdokas sanoo ”Kyllä”

  • Kyllä on usein jotain mikä rakennetaan
  • Ansaitse useampi kyllä
  • Ansaitse iso kyllä, joka johtaa kauppaan

Sanojen vaikutus

  • Miten sanat vaikuttavat
  • Sanat joita tulee välttää
  • Ilahduttavan ilmaisun voima
  • Joskus tarvitaan vain idea

Myyntityössä onnistuminen on tapa

  • Miten voit valmistautua onnistumaan
  • Kysymyksiä?
  • Miten tästä eteenpäin?

12.00 Valmennuspäivä päättyy


Koulutuspaikka: Etäkoulutus Zoomilla (voit osallistua mistä tahansa internet-yhteyden päästä omalla tietokoneellasi)

Ajankohta: 12.8.2021 klo 9.00 – 12.00

Osallistumismaksu etänä: 297 euroa / hlö (+ alv 24%). Valmennukseen sisältyy sähköinen koulutusmateriaali.

Ryhmäetuhinnat: samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 257 euroa / hlö (+ alv 24%), kolme tai useampi osallistujaa 197 euroa / hlö (+ alv 24%)

Early bird -etu! Ilmoittaudu 28.7.2021 mennessä, saat vapaavalintaisen webinaaritallenteen (arvo 97 euroa).  WebAkatemian lahjalinkki toimitetaan sähköpostiisi koulutuksen jälkeen.


Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.


Palaute aikaisemmista koulutuksista:

"Todella mielenkiintoinen koulutus, olisin voinut kuunnella vaikka koko päivän. Hyödyllisiä asioita."

"Käytännännönläheinen esimerkkien kautta, kouluttajan vahva asiantuntijuus."

"Koulutus oli hyödyllinen, kouluttaja asiantunteva, vakuuttava ja innostava."

"Ajatuksia herättävä koulutus. Erittäin hyvä esitys ja esittäjä."

"Selkeästi tiesi mistä puhui ja antoi ammattitaitoisen kuvan esityksellään."

"Huippu hyvä luennoitsija. Ihana käytännönläheisyys."

"Hyviä konkreettisia työkaluja arkeen!"

"Kokemus huokuu. Vangitseva puhuja"

(4.9)

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.

 

Go to Top