fbpx

järjestää nyt koulutuksen:

Järjestä onnistunut Teams-kokous tai koulutus (1/2 pv)

Järjestä onnistuneita kokouksia Teamsilla!

  • Osaatko aktivoida osallistujia ja jakaa kokousaineiston?
  • Osaatko huomioida organisaation ulkopuolisten käyttäjien rajoitukset?
  • Osaatko hyödyntää osallistujien ennakkorekisteröintiä?
  • Osaatko hyödyntää pienryhmiä (breakout rooms)?

Tässä ratkaisukeskeisessä ja vuorovaikutteisessa koulutuksessa opit luomaan osallistavia kokouksia, koulutuksia ja webinaareja myös silloin, kun mukana on organisaatiosi ulkopuolisia käyttäjiä.

Koulutus pidetään Teamsilla ja suosittelemme osallistumaan Teams-sovelluksella.


Kenelle 

Henkilöille, jotka järjestävät kokouksia Teamsilla.


Hyöty osallistujalle 

Saat heti varmuutta ja ideoita kokouksen järjestämiseen Teamsilla.


Petri Manu, Officen asiantuntija

Kouluttaja  

Petri Manu on vuodesta 1997 lähtien auttanut ihmisiä käyttämään tietokoneohjelmia tehokkaammin. Muutaman tuhannen kurssin ja luennon lisäksi hän on kirjoittanut 5 kirjaa Office-ohjelmien sujuvasta käytöstä.

Palautetta Petrin asiakkailta:

”Selkosanainen ja -ääninen kouluttaja, helppo seurata koulutusta. Ei turhia jaaritteluja ja täytesanoja.”

”Asiantunteva kouluttaja esitti asiat selkeästi jäsenneltyinä.”

”Kertoi perusteellisesti eikä pitänyt mitään, edes painikkeista, itsestäänselvyytenä.”


Vuorovaikutteinen etävalmennus!

Tämä koulutus toteutetaan Teamsilla, joka toimii etävalmennuksena mukavasti. Pidämme taukoja riittävästi ja mukana on myös harjoituksia. Voit kysyä ja kommentoida päivän aikana.

Saat lisätietoa Osallistumisohjeessa, joka lähetetään sinulle sähköpostitse viikkoa ennen koulutusta.

Ohjelma

Klo 12.45 Etäyhteydet aukeavat

Klo 13.00 Koulutus alkaa

  • Kokouksen luominen Outlookissa ja Teamsissa
  • Kutsuttavien ohjeistus
  • Kokousasetukset ja odotustilan hyödyntäminen
  • Tiedostojen ja kokousvideon jakaminen myös ulkopuolisille osallistujille
  • Osallistujien hallinta sekä osallistujalistan lataaminen
  • Näytön jakamisen käyttövinkit
  • PowerPoint-esittäjänäkymän hyödyntäminen kokouksessa
  • Osallistujien jakaminen pienryhmiin ja pienryhmätoiminnan parhaat käytännöt
  • Osallistujien aktivointi ja kyselyiden hyödyntäminen
  • Järkevä tauotus
  • Ennakkorekisteröinnin hyödyntäminen ja webinaarin järjestäminen
  • Viimeisimmät päivitykset
  • Hyödylliset pikanäppäimet ja käyttövinkit

Taukoja sopivissa väleissä.

Klo 15.30 Koulutus päättyy


Koulutuspaikka: Verkkovalmennus (voit osallistua mistä tahansa internet-yhteyden päästä omalla tietokoneellasi)

Ajankohta:  13.10. kl0 13.00 – 15.30

Osallistumismaksu etänä: 297 euroa / hlö (+ alv 24%). Valmennukseen sisältyy sähköinen koulutusmateriaali.

Ryhmäetuhinnat: samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 257 euroa / hlö (+ alv 24%), kolme tai useampi osallistujaa: 197 euroa/ hlö (+ alv 24%)

Early bird -etu! Ilmoittaudu 5.10.2021 mennessä, saat vapaavalintaisen webinaaritallenteen (arvo 97 euroa).  WebAkatemian lahjalinkki toimitetaan sähköpostiisi koulutuksen jälkeen.

Bonus: Saat käyttöösi koulutuksen tallenteen 1 viikon ajaksi koulutuksen jälkeen! Saat Osallistumisohjeessa lisätietoa, miten saat tallenteen käyttöösi.


Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.


Palaute aikaisemmista koulutuksista:

"Erinomainen kouluttaja, ei ole suotta kehuttu. Selkeäsanainen ja osaa asian."
"Selkosanainen ja -ääninen kouluttaja, helppo seurata koulutusta. Ei turhia jaaritteluja ja täytesanoja."
"Erittäin selkeä, hyvä tempo."
"Kouluttaja selkeä ja hyväksi todettu."

(4.8)

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.

 

Go to Top