fbpx

järjestää nyt koulutuksen:

Asiakaslähtöinen liiketoiminta (1/2 pv)

Luo menestystä asiakkaiden tarpeiden pohjalta. 

Asiakaslähtöistä liiketoimintaa voidaan tarkastella ja käsitellä monesta näkökulmasta. Asiakaslähtöisyys on osa toimintakulttuuria, se näkyy palveluiden ja tuotteiden kehittämisessä, asiakaslähtöisyys on osa johtamista ja konkretisoituu datan ja aineiston keräämisellä ja tiedolla johtamisessa.

Tässä puolen päivän koulutuksessa käydään läpileikkaus asiakaslähtöiseen liiketoimintaan, mitä se on ja mihin sinun kehittäjänä, johtajana tai yrittäjänä on hyvä kiinnittää huomioita omassa työssäsi asiakaslähtöisemmän liiketoiminnan näkökulmasta.


Kenelle
Asiakaslähtöinen liiketoiminta -koulutus on suunnattu erityisesti kehittäjille, johtajille ja yrittäjille sekä asiakaslähtöisestä johtamisesta ja toiminnasta kiinnostuneille.


Mitä sinä osallistujana saat:

– Saat peruskäsityksen asiakaslähtöisestä johtamisesta, mitä se on ja miten sitä voi konkreettisesti johtaa
– Saat peruskäsityksen palvelumuotoilusta, yhteiskehittämisestä ja tiedolla johtamisesta
– Saat näkökulmia, miten voit johtaa omaa toimintaasi asiakaslähtöisemmäksi


Kouluttaja Krista Keränen, asiakaslähtöinen liiketoiminta -kouluttaja
Krista Keränen on yhteiskehittämisen, muotoiluajattelun, palveluinnovaatioiden, ekosysteemitoiminnan ja pelillistämisen ammattilainen yli 20-vuoden kokemuksella.

Krista on palveluliiketoiminnan ja koulutuksen ammattilainen. Tähän mennessä Krista on vetänyt yli 500 koulutusta/ konsultointiprojektia/ työpajaa liittyen palveluliiketoiminnan kehittämiseen ja vastannut useiden ekosysteemien kehittämisestä ja innovaatioprojektien toteuttamisesta. Krista on konsultoinnin ja yrittäjyyden lisäksi toiminut lehtorina, tutkijana, projektipäällikkönä, tutkimusjohtajana, yrittäjyys- ja innovaatiojohtajana mm. Laurea-ammattikorkeakoulussa, joka on sekä palveluliiketoiminnan, että palvelumuotoilun uranuurtaja maailmanlaajuisesti.

Krista on väitellyt yhteiskehittämisestä, palvelumuotoilusta ja palveluinnovaatioista Cambridgen yliopistossa 2015. Väitöskirjaprojektin aikana yhdessä tutkimustiimin kanssa Krista kehitti ja tuotteisti  pelillisen CoCo Tool Kitin/ CoCo Cosmos-palvelumuotoilutyökalun. Lisäksi Krista on kehittänyt InnoBoost -innovaatiopelin ja suunnittelut monenlaisia pellillisiä työkaluja työpajatyöskentelyyn.

Palautteita aiemmista koulutuksista:
– ”Paljon apuja johtamiseen”
– ”Todella asiantunteva ja käytännönläheinen”
– ”Mielenkiintoinen kaikkineen.”
– ”Aivan loistava, ytimekäs läpivalaisu koulutuksen teemaan. Erityiskiitos kokeneelle kouluttajalle, jolta tuli loistavia käytännön esimerkkejä.”
– ”Hyvä totetus. Paljon hyviä esimerkkejä.”
– ”Hyvin monipuolinen ammattilainen, otti haltuun erilaiset taustat, erittäin empaattinen, rautainen nainen!”
– ”Ihana inspiroiva ope – asiantunteva ja paljon hyviä tarinoita.”
– ”Hyvä päivitys ja kertaus aiempiin palvelumuotoiluopintoihini.”
– ”Kiinnostava aihe ja runsaasti työkaluja myöhempää käyttöä varten. Loistavaa!”
– ”Hyvä ja selkeä esitys erittäin lyhyessä aikataulussa”
– ”Haluan tätä lisää!”
– ”Innostava ja selkeä”
– ”Ihanaa kun käytit paljon käytännön esimerkkejä. Kiitos!”


Aikataulu

8.45 Yhteyksien tarkistus
9.00 Koulutus alkaa
– Pidämme tauon sopivassa kohdassa
12.00 Koulutus päättyy

Asiakaslähtöinen liiketoiminta -koulutuksessa käydään läpi:

Mitä on asiakaslähtöinen toimintakulttuuri ja palveluiden johtaminen
– Palveluajattelu
– Yhteiskehittäminen
– Palvelumuotoilu

Asiakaslähtöisyyden perusta, ymmärrys ja tieto asiakkaista
– Miten asiakasymmärrystä kerätään
– Palvelulupaus, palvelupolku ja palveluprosessi. Mitä nämä ovat? Miten näitä rakennetaan?

Tiedolla johtamisen merkitys asiakaslähtöisessä kehittämisessä ja johtamisessa
– Mitä on tiedolla johtaminen
– Tiedolla johtamisen vaiheet ja ymmärryksen hyödyntäminen johtamisessa
– Miten saamme tietoa palveluprosessien toimivuudesta ja tuottavuudesta
– Miten rakentaa sopiva tulosmittaristo


Tämä etäkoulutus toteutetaan Zoomilla, joka toimii etävalmennuksena mukavasti. Pidämme taukoja riittävästi. Voit kysyä ja kommentoida päivän aikana.


Koulutuspaikka:
Etäkoulutus Zoomilla 

Ajankohta: 
4.5.2023  klo  9.00 – 12.00 

HUOM. Early Bird – nopean ilmoittautujan etu:
– 100 euroa hinnasta pois, kun ilmoittaudut viimeistään 4.4.2023
Ei voi yhdistää muihin etuihin

Osallistumismaksu:
397 euroa 
/ hlö (+ alv 24%). Sisältää sähköisen materiaalin.

Ryhmäetuhinnat:
samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 357 euroa / hlö (+ alv 24%),
kolme tai useampia osallistujiaa: 297 euroa/ hlö (+ alv 24%)

Mahdollisuus organisaatiokohtaiseen valmennukseen – ota yhteyttä!


Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.

 

Go to Top