fbpx

järjestää nyt koulutuksen:

Taitava asiakaspalvelija -brunssiseminaari (1/2 pv)

Toimi nopeasti ja varaa ajoissa paikkasi suositusta asiakaspalvelu-valmennuksesta! 

Early bird: -100 eur, kun ilmoittaudut 27.5. 2019 mennessä!

Asiakaspalvelussa tarvitaan hyviä ihmissuhdetaitoja, jotta turhilta ahdistuksilta vältytään. Kaikki tarvittavat palvelutaidot ovat opittavissa!

Tule kuuntelemaan, mitä taitoja ja ominaisuuksia työstämällä sinusta tai sinun suojateistasi tulee aina vain parempia asiakaspalvelijoita. Seminaari toimii hyvänä tarkastuslistana nykyiselle asiakaspalvelukunnollesi!

Oletko tyytyväinen nykytilaan, vai auttaisiko parempi asiakaspalaute lisäämään onnistumista? 


Kenelle

  • Asiakaspalvelutehtävissä toimiville
  • Henkilökunnalle, yrittäjille, johtajille, esimiehille, henkilöstöstä vastaaville
  • Ilahduttavasta asiakaspalvelusta haaveileville.
  • Yrityksille ja organisaatioille, joilla on tarve ja halu parantaa, energisoida ja harjoitella hyviä asiakaspalvelutapoja.

Hyödyt

Saat ratkaisevia käyttäytymistaitoja ja niiden soveltamista eri asiakaspalvelutilanteisiin

• Miten rakennat vahvan katteen sanapankkiin
• Eväät oppivaan asiakkaan kohtaamiseen
• Kasa hyviä tapoja, jotka takuulla parantavat onnistumistasi asiakaspalvelussa

Opit ymmärtämään, millä tavalla voit välttää asiakaspalvelutilanteiden yleisiä ärsytyksen aiheuttajia ja tavat käyttää sosiaalista älykkyyttä asiakaskohtaamisten parantamiseen. Opit lisää hyvistä käytöstavoista ja huomaat, että on monia tekijöitä joita huomioimalla onnistumistodennäköisyydet kasvavat merkittävästi.  Antin asiakaspalvelu-teesit luovat kykyä ja koulutuksen jälkeen tiedät millä vältät yleiset kompastuskivet.

Osaat huomioida käytöstäsi, asennettasi, esiintymistapaasi ja muutostarpeita aivan uudella tavalla. Ja samalla parannat pidettävyyttäsi, jolla onkin sitten jo suurin vaikutus siihen, että sinun kanssasi halutaan asioita jatkossakin.

Koulutuksen tärkein anti on saada mielesi avautumaan asiakaspalvelutyön tärkeimpien taitojen potentiaalin hyödyntämiseen ja suunnata sinut polulle, jossa sinusta muovautuu parempi asiakasneuvottelija ja palvelija. Siis sellainen kohteliaan kehtaava ja peloton, epämukavuusalueella viihtyvä pidetty persoona.


Kouluttaja

Kouluttajana toimii valmentaja, toimitusjohtaja Antti Nevalainen, Valmento Oy.

Antilla on jo 25 vuoden kokemus palveluliiketoiminnasta. Hän on valmentanut ihmisiä menestymään omassa myynti- ja johtamistyössään toistakymmentä vuotta. Taustalla on käytännön menestyksekästä kulttuurin luomista vuosikymmenien varrelta.

Menestyvä johtaja -kilpailussa palkittu Antti kertoo:

Kehittämälläni konseptilla olen onnistunut omassa johtamistyössäni yli kaikkien odotusten.  Itseni lisäksi valmennetut ovat saaneet aikaiseksi upeita tuloksia taloudellisesti, kulttuurillisesti ja sosiaalisen pääoman muodossa.

Tulokset puhukoot puolestaan!


OHJELMA

08.30 Ilmoittautuminen ja brunssitarjoilu

09.00 Taitavampi asiakaspalvelija

  • Hyvä filosofia on kaiken perusta
  • Asenne kuljettaa
  • Puhuminen on kaiken keskiössä
  • Esitystyyli vaikuttaa

Tavat, jotka helpottavat kanssakäymistä

  • Parhaita käytäntöjä
  • Sudenkuopat

Ratkaiseva tekijä

12.00 Tilaisuus päättyy

Tarjoilut:
Brunssitarjoilu klo 08.30–9.00


Koulutuspaikka: Tapahtumatalo Bank, Unioninkatu 20, Helsinki

Ajankohta: 11.6.2019

Osallistumismaksu: 497 euroa (+ alv 24%). Sisältää materiaalin ja tarjoilun. Koulutukseen osallistuneet saavat myös todistuksen.

Ryhmäetuhinnat: samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 457 euroa / hlö (+ alv 24%), kolme tai useampi osallistujaa: 397 euroa/ hlö (+ alv 24%)

Early bird: -100 eur, kun ilmoittaudut 27.5. 2019 mennessä!


Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.


Palaute aikaisemmista koulutuksista:

"Älä hyökkää vaan välitä!"

"Paljon ajatuksia herättäviä asioita, tästä on hyvä jatkaa!"

"Todella mielenkiintoisia ajatuksia, myös siviilielämään sovellettavaksi!"

"Taitava kouluttaja!"

(4.9)

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.

 

Go to Top