fbpx

järjestää nyt koulutuksen:

Taitava asiakaspalvelija -brunssiseminaari (1/2 pv)

Asiakaspalvelussa tarvitaan hyviä ihmissuhdetaitoja, jotta turhilta ahdistuksilta vältytään. Kaikki tarvittavat palvelutaidot ovat opittavissa!

 

Tule kuuntelemaan, mitä taitoja ja ominaisuuksia työstämällä sinusta tai sinun suojateistasi tulee aina vain parempia asiakaspalvelijoita. Seminaari toimii hyvänä tarkastuslistana nykyiselle asiakaspalvelukunnollesi!

Oletko tyytyväinen nykytilaan, vai auttaisiko parempi asiakaspalaute lisäämään onnistumista? 


Kenelle

  • Asiakaspalvelutehtävissä toimiville
  • Henkilökunnalle, yrittäjille, johtajille, esimiehille, henkilöstöstä vastaaville
  • Ilahduttavasta asiakaspalvelusta haaveileville.
  • Yrityksille ja organisaatioille, joilla on tarve ja halu parantaa, energisoida ja harjoitella hyviä asiakaspalvelutapoja.

Mikä hyöty?

Ratkaisevia käyttäytymistaitoja ja niiden soveltamista eri asiakaspalvelutilanteisiin

• Miten rakennat vahvan katteen sanapankkiin
• Eväät oppivaan asiakkaan kohtaamiseen
• Kasan hyviä tapoja, jotka takuulla parantavat onnistumistasi asiakaspalvelussa

Opit ymmärtämään, millä tavalla voit välttää asiakaspalvelutilanteiden yleisiä ärsytyksen aiheuttajia ja tavat käyttää sosiaalista älykkyyttä asiakaskohtaamisten parantamiseen. Opit lisää hyvistä käytöstavoista ja huomaat, että on monia tekijöitä joita huomioimalla onnistumistodennäköisyydet kasvavat merkittävästi.  Antin asiakaspalvelun teesit luovat kykyä ja koulutuksen jälkeen tiedät millä vältät yleiset kompastuskivet.

Koulutuksen tärkein anti on saada mielesi avautumaan asiakaspalvelutyön tärkeimpien taitojen potentiaalin hyödyntämiseen ja suunnata sinut polulle, jossa sinusta muovautuu parempi asiakasneuvottelija ja palvelija. Siis sellainen kohteliaan kehtaava ja peloton, epämukavuusalueella viihtyvä pidetty persoona.

Osaat huomioida käytöstäsi, asennettasi, esiintymistapaasi ja muutostarpeita aivan uudella tavalla. Ja samalla parannat pidettävyyttäsi, jolla onkin sitten jo suurin vaikutus siihen, että sinun kanssasi halutaan asioita jatkossakin.


OHJELMA

08.45 Ilmoittautuminen ja brunssitarjoilu

09.15 Taitavampi asiakaspalvelija

– Hyvä filosofia on kaiken perusta
– Asenne kuljettaa
– Puhuminen on kaiken keskiössä
– Esitystyyli vaikuttaa

Tavat, jotka helpottavat kanssakäymistä

  • Parhaita käytäntöjä
  • Sudenkuopat

– Ratkaiseva tekijä

11.30 Tilaisuus päättyy

Tarjoilut:
Brunssitarjoilu klo 08.45–9.15


Kouluttaja

Kouluttajana toimii toimitusjohtaja Antti Nevalainen,Valmento.antti nevalainen

Antti työskentelee tällä hetkellä liiketoimintajohtajana Tapiolan Lämpö Oy:ssä ja vastaa konsernin huoltoliiketoiminnasta. Hänellä on 21 vuoden kokemus palveluliiketoiminnasta  ja hän on valmentanut ihmisiä menestymään omassa myynti- ja johtamistyössään yli vuosikymmenen ajan. Taustalla on käytännön menestyksekästä kulttuurin luomista vuosikymmenien varrelta.

Menestyvä johtaja -kilpailussa palkittu Antti kertoo:

Kehittämälläni konseptilla  olen saanut aikaiseksi upeita tuloksia taloudellisesti, kulttuurillisesti ja sosiaalisen pääoman muodossa. 

Tulokset puhukoot puolestaan!


Koulutuspaikka: Radisson Blu Royal,  Runeberginkatu 2, Helsinki

Osallistumismaksu:

297 euroa (+ alv 24 %). Sisältää materiaalin sekä brunssitarjoilun.

Alennukset:

Kaksi tai useampi samasta organisaatiosta 197 eur/hlö

Early Bird -etuhinta: 247 €, kun varaat paikkasi 10.1.2017 mennessä. Kirjoita ilmoittautumislomakkeen Muut tiedot -kohtaan Early bird.


Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.

(4.8)

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.

 

Go to Top